Több, mint egy blog!

2024. május 28. 18:19 - Raven1975

Hivatalos: Héctor Fort 2026-ig hosszabbított!

Megköttetett a megállapodás, amit hivatalosan is bejelentett kedden a Barcelona! A klub 17 esztendős jobbhátvédje, aki balhátvédként egyaránt jó teljesítményre képes 2026 nyaráig tartó szerződést írt alá nevelőcsapatával.

30 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://culesarok.blog.hu/api/trackback/id/tr6118415673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eminusz 2024.05.28. 19:04:01

Flick tervei a hirek szerint:
1. Egy vedekezo kozeppalyas igazolasa!
Prioritas Kimmich, a masik opcio Onana (Zubimendit nem emlitik mar! :))
2. Szelso vedok (mindket oldal!)
Flick ugy veli, hogy nemcsak jobb hatvedre, de bal hatvedre is szuksege van a csapatnak Balde melle/moge. Ide Raum lehet a befuto.
JHV posztra mindenki Cancelot szeretne, de Flick csak akkor szeretne leigazolni a portugalt, ha nem kaphatja meg Jeremie Frimpongot, aki az elso szamu kiszemeltje erre a posztra!
Ezen kivul meg fogja adni az eselyt Fortnak es Julian Araujonak is.
3. Bal szelso tamado:
Nico Williams, Leroy Sane es Dani Olmo a kiszemeltek.
4. Kapus: A Werder kapusa, a 20 eves Mio Backhaus kerult Flick radarjara, aki eloszor ter Stegen csereje lenne, majd hosszu tavon akar honfitarsa utodja is lehet.

Na ezigen! Remekul felismerte, hogy mik a hianyposztok es hol kell erositeni! :) Eddig tetszik! :)

Visca el Barca!!!

Robi71 2024.05.28. 21:11:06

@Eminusz: Ugyan ezeket a hiányposztokat írtam én is...leszámítva a cserekapust.
A neveket elnézve merész kiszemeltjei vannak. Beszélt már vajon a klub kincstárosával? :)

Enter22 2024.05.30. 14:36:15

Miért nem Wirtz, Musiala, Rodri, Haaland és TAA? Még is csak az FC Barcelonaról beszélünk. Ne hogy má holmi kutyaütőkkel töltsük fel a csapatot!

Bivi76 2024.05.30. 17:41:44

@Enter22: Úgy látszik a bohózat tovább folytatódik. Most épp a 30 éves Bernardo Silva (akit fiatalon szerettem volna nálunk látni) a legfőbb kiszemelt Kimmich mellett,aki szintén nem fiatal. Gondolom ezért a két játékosért nem kevés pénzt kellene kifizetni. Nevetséges. Ezek amatőrök. Óriási rumli van a séróban a vezetőinknél.

evooo 2024.05.30. 20:18:06

Flick még nem okezta le Bernado-t van vmi egyezmeny de igy nem biztos lesz belole vmi. 58 millio lenne egyebkent, ami sok szerintem.

Robi71 2024.05.30. 20:59:06

@Bivi76: Szerintem Enter22-től ez csak szarkazmus volt...legalábbis remélem.
Bernardo vagy Kimich csak akkor lesznek Barca játékosok....ha kölcsönbe adják őket. Látsz erre esélyt? :)

Bivi76 2024.05.30. 22:40:22

@Robi71: Egyiket sem szeretném.

Eminusz 2024.05.31. 06:52:19

@Bivi76: @evooo: En azt olvastam, hogy Bernardo nem erdekli Flicket, mert ugy gondolja, hogy tobb hasonlo tipusu fiatal jatekosa is van a Barcelonanak hazon belul. (Hogy kikre gondolt, azt nem tudom…)

Bivi76 2024.05.31. 08:42:37

@Eminusz: Bernardo egy szenzációs játékos. Anno mikor a Monaco menetelt a BL - ben, nemegyszer írtam hogy "le kell rabolnunk" a francia csapatot. Sokszor említettem Sidibe, Mendy, Bernardo Silva, Diakhaby,Lemar, Mbappé nevét. Akkoriban még nem voltunk ennyire szegények mint most, bár Bartomeu romboló munkája már érződött. De mint mindig, akkor is az amatőr, eszement átigazolási politika "győzedelmeskedett" és tovább lökött minket a kilátástalan jövő felé. Most, ennyi idős játékosért kiadni annyi pénzt, mint amennyibe kerülne a portugál, óriási bűn lenne. Láthatjuk az egykori 6-osunk bukott projektjét. Lewandowskiba szerelmes volt, annyi pénzért amennyiért idehozatta az öreg lengyelt, Isak Alexander, vagy Osimhen is jöhetett volna.

Robi71 2024.05.31. 13:36:42

@Eminusz: Bernardo Pep jolly-jokere...több poszton bevethető klasszis. De a kivásárlási ára 60 millió. Felejtős. A PSG amúgy is jelezte a kivásárlási szándékát és biztos vagyok benne, hogy a City is hosszabbítana vele.
Kimmich csak akkor kerül eladásra, ha nem hosszabbít. Ebben az esetben nagyjából 50 millió lehet az ára.
Bár mindkét játékos közelít a 30-hoz....elnézve a profizmusukat én nyugodt lélekkel még így is aláírnék egy hosszútávú (4-5 éves) szerződést.

Bivi76 2024.05.31. 13:42:57

@Robi71: Ennyi pénzért hoznám Messinho-t. Nem értem, Te miért vagy odáig a 30+os játékosokért.

Robi71 2024.05.31. 13:49:50

@Bivi76: Amikor Lewa érkezett (2022, 45 millió) kellett egy gyorsan bevethető rutinos center, akivel azonnali eredményeket lehet elérni....teljesen érthetően.
Isak is akkor váltott klubot (70 millió, Newcastle)...de 22 évesen ennyit fizetni egy játékosért meglehetősen felesleges lutri lett volna.
Osimhen nevét nem is tudom miért hoztad fel....őt 2020-ban 80 millióért igazolta le a Napoli.
Mbappé-t én hoztam volna anno Neymar pótlására...de ha jól emlékszem te is lelkesedtél a "cselkirály" Dembélé érkezésének. Igaz, egy húron pendültél Bartomeu-val...aki szerint egy ziccergyártó szélsőre van szükség és nem egy inkább befejezőre.

Robi71 2024.05.31. 14:06:20

@Bivi76: Én csak leírtam a véleményem a két klasszis játékosról. Ellenben te nem értem miért aggódsz értük....egyik sincs képben a Barca-nál. Megint a hírhedt zavartkettő lakájmédia kitalációjáról van szó. Csak simán felejtsd el őket, ahogy....Messinho is.
Mínusz 135 millióval zártuk a szezont!!!..és a következő szezontól nagyjából ugyanennyi kötelező hiteltörlesztési kötelezettségünk van!!!
Elnézve az átigazolási aggodalmadat nem vagyok biztos, hogy érzed a helyzet súlyosságát.
Ha engem kérdezel...szerintem már most sem Laporta vezeti a klubot, hanem a hitelezők. Csak ezzel tudom magyarázni a döntéseit. Vagy teljesen meghibbant.

Bivi76 2024.05.31. 14:13:07

@Robi71: Bartomeut előbb kritizáltam mint Te. Az a faszi egy amatőr balfék volt mindig. Én egy húron pendültem vele? Spanyolokkal soha nem pendültem egy húron.

Eminusz 2024.05.31. 14:46:50

@Robi71: Nem ertek egyet a Lewandowski-igazolashoz fuzott velemenyeddel! Surgosen kellett egy center?? Abszolut ertheto huzas volt?? En nem igy latom! Akkoriban 4-0-ra vertuk a Realt, Atleticot, Napolit! Pazar volt a tamadojatekunk, erre Xavi mit lep? Lecsereli a teljes tamadosort! Nem ertettem… Egesz egyszeruen az tortent, hogy Lewaban egy kihagyhatatlan lehetoseget latott… Aubameyangot a mai napig sajnalom… Pont nemreg olvastam egy nyilatkozatat, amiben elmondta, a Barcelonaban toltott fel ev volt a legboldogabb idoszak a karrierjeben… Ez abszolut hiheto, ha visszaemlekszunk a teljesitmenyere… :)

Robi71 2024.05.31. 15:04:31

@Eminusz: Az akkori támadósorunk: Fati, Torres, Dembélé, Adama, Grizi, Depay, Auba, Braithwaithe, Agüero....ezek közül Grizi és Auba meghatározó még ma is a klubjaikban. Talán érdemes lett volna megtartani őket. A többi felejtős.

Robi71 2024.05.31. 15:08:00

@Bivi76: Kétlem, hogy hamarabb mint én....ahogy Dembélé-t és Coutinho-t is. Mindenki nekem esett....mellőztem is a blogot egy ideig. :)

Robi71 2024.05.31. 15:13:12

@Bivi76: Az egy húron pendülést Dembélé-re értettem. Mindketten lelkesedtettek érte....Barto egyenesen jobbnak nevezte, mint Neymar.
Coutinho volt a másik közös kedvencetek. Sürgetted Iniesta-t, hogy húzzon el már és hagyjon teret kibontakozni Philippe-nek.

Bivi76 2024.05.31. 15:14:08

@Robi71: Én már a 2015-ös megnyert BL döntő előtt is láttam, hogy defektes az a retek spanyol faszkalap. Egy Perez elnök Úrnál egy Neymar kaliber nem távozhatott volna. Aki csak egy Valverdét , Setient tud kinevezni, mindent elmond. Egy senkiházi tróger.

Bivi76 2024.05.31. 15:17:23

@Robi71: Dembelének nem a tudásával volt baj, hanem az agyával. Nyílván nem jobb mint Neymar. Mindkettő óriási csalódás. Na látod, Ők ketten, egy húron pendültek. Coutinho szerintem jó képességű játékos volt.

Robi71 2024.05.31. 16:11:30

@Bivi76: Buta emberből nem lesz jó szakember sem....ez így van a mindennapi életben is. Dembélé-ről sütött az ostobaság. Csak akinek ezt látni kellett volna már akkor, az vak volt.
Coutinho kishitű beszari gyerek....ezt is látni kellett volna, mielőtt idehozod Iniesta utódjának.
Neymar sokat képzelt magáról. Na nem a képességeiről, ami nyilván megvolt...hanem a mentális erejéről. Így maradi a kellett volna Messi keze alatt és akkor más karriert futott volna be (és nem csak a bankszámlája duzzadna. Mert ahogy Ibra is mondta "aki nem akar Messi árnyékában maradni, az válasszon másik sportot"

Robi71 2024.05.31. 16:15:12

@Bivi76: Felix-et Simeone állítólag felajánlotta a United-nek Greenwood-ért cserébe. Kíváncsi vagyok lesz valami belőle.

Bivi76 2024.05.31. 16:49:55

@Robi71: Remélem semmi nem lesz belőle. Félixnek nálunk kell maradnia.

Robi71 2024.05.31. 17:16:38

@Bivi76: Hajrá...Simeone szabadulni akar tőle.

Robi71 2024.05.31. 17:28:12

@Bivi76: A Real Kimmich-el pótolná Kroos-t. Jobbat én sem tudnék mondani...

Bivi76 2024.05.31. 18:09:12

@Robi71: Remélem összejön nekik.

Bivi76 2024.05.31. 18:39:09

@Robi71: Mit szólsz hozzá, hogy a spanyol ügyészség nyomoz Pique ügyében, hogy 2025--ig Szaúd-Arábia-ba vitték a Szuper Kupa 4-es döntőjét? Az akkori elnök(Rubiales) és a szaúdiak közötti közvetítésért kapott évente a Kosmos nevű cégén keresztül évi 4 millió eurót. A nagy "legenda".

Robi71 2024.05.31. 21:22:36

@Bivi76: Ameddig nincs ítélet nem mondok semmit. Annyi ilyen és ehhez hasonló vádról hallottam, hogy előre nem alkotok véleményt.

evooo 2024.06.01. 08:47:17

@Bivi76: spanyol ugyeszseg a kiralyi garda utan nyomozott-e mar valaha? Ott mindig minden rendben van, mindig van penz tudnam honnan, mindig minden szabalyos.
Pique nem hulye, egyebkent ha fizetnek neki a szaudiak 4 milliot vmiert cserebe az miert gond? Ha adot optimalizalt majd befizeti amit kell!:) Minden ceg ezt csinalja. Persze nem tudom mi utan nyomozhatnak.

Robi71 2024.06.01. 13:40:33

@evooo: @Bivi76: Az egész spanyol bajnokság egy szépségverseny...amiben a Real a primadonna. A többi mellékszereplő csak asszisztál a csillogáshoz, mint az udvarhölgyek.
És ott van a Barca, mint egy kreált ellenpólus, hogy legyen egy kis izgalom az egészbe. A Real tálcán kap mindent....a Barca csak akkor ha kisírja. Mert kell a bajnokságnak egy jó Barca....máskülönben mit sem érne a Real tündöklése.
Több, mint egy blog!
süti beállítások módosítása