Több, mint egy blog!

2024. június 13. 23:21 - Raven1975

Fermín López hozzáállása példaértékű.

"Az az igazság, hogy az előző évben el akartam hagyni a Barçát egy másodosztályú klub kedvéért. Jó lépés lett volna a karrieremben, de a klub meggyőzött róla, hogy maradjak még egy hétig az előszezonban. Ekkor Xavi bizalmat szavazott nekem, és onnantól kezdve minden simán ment. Az USA túra után minden nagyon gyorsan történt. Még mindig nem tudom elhinni az egészet, de remélem, hogy a következő szezon legalább ugyan ilyen lesz vagy jobb. Eleinte nehéz volt rendszeres játékidőhöz jutnom a Barçában. Sok nehéz pillanaton mentem keresztül, de mindig meg volt bennem a türelem, mivel az volt az álmom, hogy itt legyek sikeres. Ez pedig végül sokszorosan kifizetődött. A Linaresnél eltöltött időszakom eleinte kemény volt. Nagyon hamar arcon ütött a valóság. Ha elhagyod a Barçát és a klub létesítményeit, semmi nem lesz már ugyanolyan. A Linaresben lettem fiúból férfi. A klub rengeteget segített nekem. Az, hogy ma itt tartok a pályafutásomban, az nagyban nekik köszönhető. Elmondtam nekik mennyire hálás vagyok ezért. Rengeteget tanultam és örömmel fogok visszaemlékezni rá, hogy a klub színeit képviselhettem. Megtiszteltetés volt Xavival együtt dolgozni. Nagyon hálás vagyok a lehetőségekért, amelyeket nekem adott. Mindig bízott bennem, és nem lennék most itt a stáb, a csapattársak és az ő segítsége nélkül. Xavi volt az egyetlen, aki már a kezdetektől bízott bennem, amikor visszatértem a kölcsönből. Ezért örökké hálás leszek neki, és a legjobbakat kívánom neki a továbbiakban. Nem ismerem Flicket személyesen, de az EB után mindenképp találkozni fogunk. Biztos vagyok benne, hogy remek edző. Hansi Flickkel mindannyian a nulláról indulunk. Elfelejtjük, hogy mi történt az előző idényben, ez mindenkinek egy új lehetőség a bizonyításra. Minden egyes játékosnak el kell kezdeni keményen dolgozni és ki kell vívnunk az edző bizalmát. Egy biztos, Flick nagyon sokat fog nekünk segíteni. Rengeteg tapasztalata van, például olyan kiváló csapatoknál is sikeres tudott lenni, mint a Bayern München."

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://culesarok.blog.hu/api/trackback/id/tr1318427507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raven1975 2024.06.14. 13:36:35

Szerintem Fermín López közönségkedvenc, akit mindenki szívesen lát a kezdőcsapatban. Egy igazi Culé, aki ezerrel küzd a címerért és a szezon játékosa!

Eminusz 2024.06.16. 07:08:54

Nem tudom lattatok-e a spanyolok tegnapi meccset, de szembetuno valtozasokon mentek keresztul, ami a jatekstilust illeti! Direktebb, gyorsabb focit jatszottak es lam, lesimaztak a horvatokat! Mar a valogatottnal is eszrevettek, hogy ez a lassu, korulmenyes tamadasepites mar nem mukodik! Ja es fontos, ez nem ment a szep jatek rovasara! A Barcelonanal mikor kovetkezik be ez a valtozas??

KJDaniel 2024.06.16. 11:24:55

De jó lenne a Lamine Yamal - Nico Williams párost nálunk látni, nagyon szeretem őket a válogatottban, remélem sikerül elhozni Nico-t.. 58 misi a kivásárlási ára.

Robi71 2024.06.16. 13:06:05

@KJDaniel: Nehéz lesz. A Bilbao-tól csak kivásárolni lehet.

KJDaniel 2024.06.16. 15:34:55

@Robi71: Na igen, bár én arra tippelek, hogy ajánlunk egy olyan, számunkra persze nagyon kedvezőtlen részletfizetést amivel odaadják végül.

Robi71 2024.06.16. 15:36:20

@KJDaniel: Tudod hány játékosért tartozunk részletekkel? :)
Több, mint egy blog!
süti beállítások módosítása