Több, mint egy blog!

2024. június 23. 17:49 - Raven1975

Alejandro Grimaldo interjú:

"Mit tanácsolnék Lamine Yamalnak? Nos, nem tudom, mit mondhatnék erre a kérdésre, mivel egy nálam tehetségesebb srácról beszélünk. A játékának a határa a csillagos ég, még nem láttam senkit ennyire fiatalon így játszani, minden edzésen és meccsen megmutatja, mitől másabb ő a többiektől, különleges. Mondtam neki, hogy dolgozzon keményen és vigyázzon nagyon magára. Szeretném, ha elkerülnék a sérülések, egy ilyen játékost ugyanis mindig pályán akar látni az ember, ha veled, ha ellened van. Fontos továbbá erősnek lennie fejben, vannak hullámhegyek és völgyek, de neki erősnek kell maradnia mentálisan. Remélhetőleg sok-sok trófeával gazdagodik majd pályafutása során, egyéni és csapatszinten egyaránt. Mi maradt meg nekem Barcelonából? Sok minden, mindig is azt mondtam, hogy a La Masia sokat segít fejlődni számodra játékosként és emberként is. Fantasztikus az a modell, amit az akadémiájuk követ, én pedig ennek köszönhetően fejlődhettem annak idején. Ez aztán segített a Benficánál és a Leverkusennél is. Ott lettem profi játékos, és ez megadta a lehetőséget ahhoz, hogy eljussak oda, ahol most vagyok. Soha nem nehezteltem a klubra azért, ami történt, nincsenek bennem rossz érzések. Azok az évek tettek azzá, ami most vagyok. Boldog vagyok azzal az emberrel és játékossal, aki ma vagyok, ezért pedig nekik kell köszönetet mondanom. Az elmúlt években többször is pletykálták a visszatérésem? Nos, tavaly lejárt a szerződésem a Benficánál, a Barcelona pedig mindig is egy olyan opció volt, amit fontolóra vettem, de ebben az esetben a klub nem akart engem leigazolni, elvégre volt két remek szélső hátvédjük."

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://culesarok.blog.hu/api/trackback/id/tr8418433785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robi71 2024.06.23. 23:34:22

A Córdoba megnyerte 2-1-re a visszavágót és ezzel ők jutott fel a Segunda-ba. :(

Bivi76 2024.06.24. 17:15:24

Az Elmundon van egy cikk, melyben Branislav Jarusek nyilatkozik. Ez az ügynök képviseli Lobotkát, a Napoli játékosát. Jarusek Úr elárulta, hogy megegyeztek a Barcelonával, Xavi külön kérésére. De Hansi Flick érkezése megváltoztatta a forgatókönyvet. Aki ismeri a futballfilozófiámat, biztosan tudja mire gondolok most.

Robi71 2024.06.24. 18:35:53

@Bivi76: Honnan szeded ezeket? Mond, beigazolódott egyetlen pletyka is amit megosztottál a blogon?

Bivi76 2024.06.24. 20:25:52

@Robi71: Olvasd az Elmundot! Azon van rajt!

Bivi76 2024.06.24. 20:27:10

@Robi71: Hát még az a szerencse, hogy ennek a szlovák játékosnak az ideigazolása nem igazolódott be, mert jött egy új edző!

Bivi76 2024.06.24. 20:29:26

@Robi71: Az ügynöke nyilatkozta. Ha nem igaz a hír, akkor az ügynök perelje be az Elmundo katalán sportlapot, hogy Ő nem nyilatkozott ilyet. Amíg ezt nem teszi meg, addig igaz a hír számomra.

Bivi76 2024.06.24. 20:33:33

@Robi71: Nem a kisújjamból veszem ezeket a híreket. Tegnap írtam Jorthy Mokio 16 éves belga srácról, hogy a Barcelona helyett az Ajaxot választotta. Nézz utána! Ma hivatalosan bejelentette a holland klub. Írják a cikkben, hogy a Barcelona az utolsó pillanatig míg nem írt alá, próbálkozott. Fénykép is van a játékosról, édesapjáról és Decoról (közös), ami Barcelonában készült , tárgyalás után. Szerinted hazudok?

Robi71 2024.06.24. 20:44:59

@Bivi76: Ha a klub a te klubfilozófiádat követné....akkor nem igazolna senkit az elkövetkező 2-3 évben. Nem értem, miért nem tudod megérteni a klub jelenlegi gazdasági helyzetét???
Az elmúlt gazdasági évet 115 milliós veszteséggel zártuk. Ha ez megismételjük ebben az gazdasági évben is....plusz az első kötelező hiteltörlesztési részlet (kb ugyan ennyi), akkor nem kell magyaráznom a helyzetet. Őszintén, én nem látok kiútat.
Márpedig igazolni kell....és Flick-nek sem lesz több lehetősége, mint Xavi-nak. Pénz nélkül csak olcsójánosokat és kölcsönben lehet igazolni. Csak kényszermegoldásokra futja.

Robi71 2024.06.24. 20:49:33

@Bivi76: és akkor mi van? Ki ez a Jorthy Mokio? ...nem az első és nem is az utolsó, aki elutasítja az ajánlatot. Tudsz valamit az ajánlat részleteiről? Tudod esetleg mi nem tetszet neki?....gondolom semmit.
Én minden fiatalnak azt ajánlom, hogy oda igazoljon ahol RENDSZERESEN JÁTSZIK ÉS FEJLŐDNI TUD.

Robi71 2024.06.24. 20:51:06

@Bivi76: "megegyeztek a Barcelonával"....ezt mondhatja bárki. Van hivatalos, írott bizonyíték?...minden más csak hablaty.

Bivi76 2024.06.24. 21:08:05

@Robi71: És arra van bizonyíték amit Te mondassz? Szerinted nem merült fel Lobotka neve? Pár hónappal ezelőtt, X. Hernandez "szerelmet vallott neki". Még irogattunk is erről a témáról. Te természetesen remek játékosnak állítottad be. Bizonyítsd be, hogy az ügynöke nem nyilatkozott olyat hogy a volt edzőnk kérésére megállapodás született a szlovák játékossal , amit Flick idejövetele keresztülhúzott. Te sokszor azt mondod , hogy bizonyítsam be, amit írok . Menj fel az Elmundora, és olvasd el. Ha nem igaz , bizonyítsd be!

Bivi76 2024.06.24. 21:10:57

@Robi71: Én csak azt írtam, amit olvastam. Gondolom Te is valahonnan veszed az infókat, amiket írsz. Én az Elmundo és a Sport hírekre hagyatkozok. Ennyi. Ha "hamis 'dolgokat írok, akkor a katalán lapok hazudnak.

Robi71 2024.06.24. 23:54:43

@Bivi76: Én nem azt mondtam, hogy te vagy az Elmundo hazudik...hanem nincs aláírt szerződés. Innen kezdve tárgytalan ki mit mond.
Lobotka csak az egyik név volt másik 5-6 mellett vkp pozícióba, ami a legfontosabb hiányposzt.
Több, mint egy blog!
süti beállítások módosítása