Több, mint egy blog!

2024. augusztus 04. 17:23 - Raven1975

Álex Valle az El Clásico után, ahol egy gólpasszt is kiosztott:

"A klub nem mondott semmit a jövőmről. Élvezem a túrát anélkül, hogy túl sokat gondolkodnék. Az igazság az, hogy szerintem ez nem rajtam múlik. Azt hiszem, tavaly a Levantéban sokkal érettebb lettem. Elégedett vagyok az előző évvel, most pedig nagy lelkesedéssel érkeztem, mint eddig mindig. Várnom kell és keményen dolgoznom, most pedig csak élvezem, hogy itt lehetek. Flick nem sokkal a túra előtt kezdett el kipróbálni jobb bekként. Én csak próbálok áldozatot hozni a csapatért és a legjobbamat nyújtani. Egyre kényelmesebben érzem magam ebben a pozícióban is. Ez egy felkészülési mérkőzés és mindkét csapat próbál formába lendülni. Természetesen mindent meg akarunk nyerni. Tizenegy éve játszom a Barçában és játszottam már pár Clásicót, de ez volt az első a felnőttek között. Nagyon boldog vagyok. Vártam a párharcot Vinicius ellen. Természetesen tudom, hogy hol vagyok, ez a legmagasabb szint."

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://culesarok.blog.hu/api/trackback/id/tr8018460053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bivi76 2024.08.04. 17:39:29

Gratuláció jár fiatal játékosunknak! Ugyanilyen alázattal, sok sikert! Visca el Barca!
Több, mint egy blog!
süti beállítások módosítása