Több, mint egy blog!

2024. augusztus 24. 18:04 - Raven1975

La Liga 2. forduló, Barça - Bilbao

A Barça kezdője a Bilbao ellen:

A valenciai kaland után újabb nehéz feladat áll Hansi Flick együttese előtt, a Barça ugyanis a tavalyi kupagyőztessel, az új idényt gyengébb formában kezdő Athletic Bilbaóval mérkőzik meg az Olimpiai Stadionban. A találkozó egyik érdekessége Nico Williams, nem csak azért, mert nyerőember lehet a Bilbaónál, hanem mert hetekig pletykálták őt a Barcelonához. A másik oldalon eközben barátja, Lamine Yamal is döntő faktor lehet. A bilbaói kispadon ennek tetejébe pedig ott van Ernesto Valverde, aki több bajnoki címet is szerzett a Barçával. A mérkőzés játékvezetője Jesús Gil Manzano, VAR: Valentín Pizarro Gómez. Andreas Christensennek Achilles-ín gyulladása van a bal lábában, ezzel a testrésszel már jó ideje problémája van, ez most jutott odáig, hogy már nem tudja vállalni a játékot. A klub nem jósolt felépülési időt, de a hírek szerint 1,5-2 hónapra is nélkülözheti a dán középhátvédet Flick.

30 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://culesarok.blog.hu/api/trackback/id/tr8118472553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raven1975 2024.08.24. 23:27:12

Két győzelemmel kezdeni abban a helyzetben amiben van a Barça nagyon jó. Ráadásul két kellemetlen ellenféllel szemben. A végére megint azt láthattuk, hogy az ellenfél elfáradt és nem volt ereje hajtani az egyenlítésért. Raphinha meglepően jól mozgott. Ez a kötetlenebb szerepkör talán jobban fekszik neki. A második gól előtti kulcspassz az övé. Én neki adtam volna a meccs legjobbja címet. Nico nem villogott szerencsére, Koundé az esetek nagy többségében jól tartotta. Bernal szintén ügyesen játszott. Örülni kell ezeknek a kis sikereknek, mert sok a hiányzó, a keret sem alakult még ki! Visça el Barça!

Robi71 2024.08.25. 02:54:11

Csak ismértelni tudom önmagam....szorgalommal és alázattal állni oda minden meccshez, mintha döntő lenne és gyűjteni a pontokat, mert a Classico-kon is csak ... 6 pontot osztanak.
A Real-nak is megvannak a problémái, 3 balszélsőből kell összeraktni egy hatékony támadósor. Az Atletico-nál sok az új beépítésre váró igazolás. Nincs lefutva még semmi.

evooo 2024.08.25. 13:07:20

Most neztem a meccset felvetelrol, azert a Nico Williams elferne nalunk nagyon is. :)
Elnezve a serultek listajat a latottakat nem nezunk ki rosszul.

Robi71 2024.08.25. 13:27:54

Fayé a Rennes játékosa. Hivatalos.

evooo 2024.08.25. 15:33:01

@Bivi76: Jelen pillantban egyebkent nagy! :D Inigot gondolom nem tudtak eladni vagy nem is akartak meg van egy eve a szerzodesebol. (egyebkent a tapasztalat mellette szol, Faye nem jatszott elso osztalyu merkozest) Faye-ert kapott penz meg szerinten teljes mertekben plussznak szamit es meg igy sem tudjak Olmot regisztralni. Vicc egyebkent ennyire ruppotlanok legyunk.

BlackStar* 2024.08.25. 15:53:59

@evooo: Faye nem volt regisztrálva az első keretbe, így lényegében semmivel nem segíti Olmo regictrációját, mivel nem számít az FFP-be.
Viszont azzal én is egyetértek, hogy egy jó üzlet volt, fiatal Faye Rennesben megkaphatja a rendszeres játéklehetőséget és 25 millió euro tényleg semmi ha olyan fantasztikus védő lesz belőle mint Bivi prognosztizálja.

evooo 2024.08.25. 15:55:59

@BlackStar*: Nem konnyu megerteni az FFP-et, azt hittem bevetelnek szamit az eladasa. :)

BlackStar* 2024.08.25. 16:03:26

@evooo: Nem egyszerű az biztos, én is eddig azt hittem számít de a napokban ezt olvastam, hogy nem. Tebas mester mindent kitalál, hogy még jobban életképtelenné tegye a Laligát a PL-el szemben. :D

Bivi76 2024.08.25. 16:04:33

@BlackStar*: Ha Faye szenzációs teljesítményt fog nyújtani, akkor sem fog visszatérni Barcelonába,mert úgy gondolom, ennek a klubnak sem jövőre,sem utána következő években,3 Ft-ja sem lesz,nem 25 millió euró.

BlackStar* 2024.08.25. 16:18:02

@Bivi76: Azért majd a Nike szerződés, a Barca Studio eladásából még fennmaradó összeg ha beérkezik, valamint ha a Camp Nou-ba visszatér a csapat az nagy segítség lesz anyagilag is.
Nem egyszerű de ez van sajnos. Én nem ugranék Laportáék nyakának csabzó nyállal mint itt egyesek... nem a legegyszerűbb helyzetben vették át a vezetést és próbálják a helyes útra terelni a klubot úgyhogy közben versenyképesek is akarnak maradni ez nem egyszerű feladat.
Laporta számlájára olyan döntéseket rónék inkább mint pl Alemany elengedése és Deco idehozatala a sportigazgatói pozícióba.
Szurkolóként a legkönnyebb olyan szavakkal dobálózni mint te szoktál (hozzá nem értő amatőr pancserek stb), mivel a te rossz döntéseid max itt a blogon hagynak nyomot de itt se sokan jegyzik meg. Míg a klubnál pl egy egy megbukott leigazolás ugye szem előtt van mindig.

Robi71 2024.08.25. 16:43:24

@evooo: A regisztrációhoz a liga által megszabott bérkeretbe kell beleférni. Gündogan és Roque könnyített ezen, de Fayé semmit. Talán ha az Atletico kölcsönveszi Lenglet-et és átvállalja a fizetését megoldódik a probléma.

BlackStar* 2024.08.25. 16:43:42

@Bivi76: Egyébként is talán a középhátvéd poszt ami miatt a legkevésbé aggódnék. Van ott egy Cubarsí, Araujo, Koundé, Christensen négyes a két pozícióra.

Bivi76 2024.08.25. 16:49:07

@BlackStar*: Laporta 4 óriási hibája: 1.Messi távozása. 2.Xavi Hernandez edzői kinevezése. 3.Xavi eszement átigazolási terveinek teljesítése. 4. Marketing részek,tulajdonok értékesítése,a jövő eladása.

Robi71 2024.08.25. 16:49:11

@BlackStar*: Ezt így látom én is, Laporta-éknak így a szakadék szélén nehéz jó döntéseket hozni. Normál körūlmények ha minden második rossz még belefér, de most akár egy is boríthatja a jelenlegi pengeélen táncolást.
Ha Laporta bukik, akkor a következő elnököt már nem a culé választja meg, hanem valamelyik hitelintézet fogja kinevezni.

Robi71 2024.08.25. 16:57:02

@Bivi76: Messi távozása megérne egy misét, de a másik hármat személy szerint nem tartom hibának.
Messi-t ha a távozás érzelmileg meg is érintette, de szakmailag és karrierileg jót tett neki. Onnan csak a válogatottra koncentrált és meglett az eredménye. Én helyében már 2017-ben sem hosszabbítottam volna, de ő még akkor csak az "otthon" konfortzónájára gondolt.

Bivi76 2024.08.25. 17:12:25

@Robi71: Emlékezz vissza Robi,mikor Messi a sajtótájékoztatón sírt! Nagyon rossz volt ezt látni. Ennek nem szabadott volna megtörténnie. Legalábbis nem ilyen formában. Nagyon bízom benne, ha visszatér a csapat a felépült Camp Nou-ba, méltóképpen el tud búcsúzni a szurkolóktól,és szobrot kap.

Robi71 2024.08.25. 18:27:18

@Bivi76: Emlékszek, én sem voltam boldog. Szerintem lesz búcsúmeccs a felújított Camp Nou-ban. Egy félidőt a Barca-ban és egyet az argentin válogatottban. Csak így lehet vége a történetnek.

Bivi76 2024.08.25. 18:33:12

@Robi71: Így van.Ez mindenképpen kijár Messinek.

BlackStar* 2024.08.25. 19:42:56

@Bivi76: 1. Én csak egy példát hoztam fel ami szerintem rossz döntés volt nem az összeset kezdtem el felsorolni!
2. Az, hogy te utálod a spanyolokat (továbbra is hihetetlen számomra, hogy lehet így egy spanyol csapat a kddvenced) attól még Xavi nem volt egy elhibázott döntés. Koeman alatt jóval elképzeléstelen volt a játékunk.
3. Itt Decotol látok csak eszement rossz átigazolási politikát. Deco tevékenysége: nem tudta leigazolni Gülert, Bergvallt valamint Nico Williamst ez a 3 fő célpont volt a 3 átigazolási időszak alatt mióta ő itt van.
Tavaly nyár óta leigazolt játékosok közül egyedül Inigo Martinez maradt mostanra itt, kérdezem én ez mégis milyen csapatépítés az ő részéről??
Ameddig Alemany ideje alatt olyan játékosok jöttek mint Koundé, Raphina, Christensen vagy Lewa. Mind alapjátékos továbbra is és mindet Xavi építette be a csapatba!

Bivi76 2024.08.25. 19:52:05

@Robi71: Belenézegettem a Real Madrid meccsébe. Mielőtt bárkinek rossz gondolata lenne, tudni kell, hogy nagyon de nagyon nem szeretem a királyiakat,és még finoman fogalmaztam. De! Boldogok lehetnek a Real Madrid szurkolók! Hihetetlen micsoda játékosállományuk van.Ennyi világsztárt látni minden héten nekik! Endrick is góllal mutatkozott be.Tiszta Romario alterego a srác. Régi szép idők,mikor az aktuálisan legjobb brazil,akik a varázslatot,bámulatot,látványt nyújtották,mindig nálunk játszottak.(Romario, Ronaldo,Rivaldo, Ronaldinho,Neymar). Nem tudom,visszatérnek e még az ilyen idők, vagy az elkövetkezendő 10 évben 5-6 Real BL döntőn kell drukkolnunk a királyiak épp aktuális ellenfelének.

Bivi76 2024.08.25. 20:17:59

@Robi71: Belenézegettem a Real Madrid meccsébe. Mielőtt bárkinek rossz gondolata lenne, tudni kell, hogy nagyon de nagyon nem szeretem a királyiakat,és még finoman fogalmaztam. De! Boldogok lehetnek a Real Madrid szurkolók! Hihetetlen micsoda játékosállományuk van.Ennyi világsztárt látni minden héten nekik! Endrick is góllal mutatkozott be.Tiszta Romario alterego a srác. Régi szép idők,mikor az aktuálisan legjobb brazil,akik a varázslatot,bámulatot,látványt nyújtották,mindig nálunk játszottak.(Romario, Ronaldo,Rivaldo, Ronaldinho,Neymar). Nem tudom,visszatérnek e még az ilyen idők, vagy az elkövetkezendő 10 évben 5-6 Real BL döntőn kell drukkolnunk a királyiak épp aktuális ellenfelének.

Bivi76 2024.08.25. 20:20:11

@BlackStar*: Én nem utálom a spanyolokat. Luis Enrique és Ivan de la Pena kedvenceim voltak.

Robi71 2024.08.25. 21:15:21

@Bivi76: Én is belenéztem a második felidőbe...ahogy írtam, kíváncsi voltam hogyan áll össze a három balszélsőből a támadósor. Hát egyelőre sehogy....szenvednek mindhárman. Kíváncsi leszek a folytatásra.

barca1994 2024.08.25. 21:17:10

@Bivi76: Ne haragudj nincs egy normális irásod.Várjunk már ezzel a reál mijen jó, belenézett én is Ancelotti tiszta ideg volt ,mert olyan jól ment a foci.Az hogy sok nagy név van látunk már olyat nem belyönni.A nag nevekről meg az jut az eszembe van egy pár reagáló spanyol Európa bajnokunk.

Bivi76 2024.08.25. 21:21:39

@barca1994: Én nem haragszom,mert azt írod hogy nincs egy normális írásom .Mindenki azt gondol amit akar.Hidd el, nekem is van véleményem bizonyos emberek mondanivalójáról.

Bivi76 2024.08.25. 21:26:18

@Robi71: Majd akkor nem fognak szenvedni ha "rendes tétmeccset",BL egyenes kieséses szakaszos meccset játszanak.

barca1994 2024.08.25. 21:34:29

@Bivi76: Látom te már a jövöbe látsz.Nem tudom mit szenvedsz még Barca drukker ként.Neked kellene más csapat meccseit nézni.

Robi71 2024.08.25. 22:10:23

Ugyan azt az utat kell bejárni, amit Laporta első regnálása alkalmával is....nagyon más lehetőség most amúgy sincs.
Szemünk láttára nő fel egy tehetséges saját nevelésű játékosgeneráció. Amire most nagy szükség lenne az egy vezéregyéniség minden csapatrészben. Ez a felelőség most Stegen-re, De Jong-ra (Gündogan-t alkalmasabbnak tartottam erre) és Lewa-ra hárul.
Az elővetkező 3-4 évben pedig az, hogy a gazdasági megerősödés mellett megtalálni azt a 4-5 extra játékost a piacon (anno Dinho, Alves, Eto'o, Henry, stb.) akik a már megerősödött saját nevelésű kerincet ki tudják egészíteni, vezéregyéniségek lehetnek és akik felteszik a csillagot a karácsonyfa tetejére.

Nyilván ezt könnyű mondani, de nehéz megvalósítani. De ahogy mondtam, nincs más választás. Egyelőre azt sem tudjuk, hogy hova fut ki ez a saját nevelésű generáció...és azt sem, hogy honnan kerülnek ki a jövő klasszis légiósjelöltek...ebben a minőségben egyre szegényedő nemzetközi futballban. Nehéz, de izgalmas munka vár a vezetői stábra.

Bivi76 2024.08.26. 07:07:02

@barca1994: Tudod miért szenvedek Barca drukkerként? Mert nekem szívügyem a Csapat! Ha csak olyan lennék mint egyesek, én is demagóg hozzászólásokkal osztanám a mondanivalómat.
Több, mint egy blog!
süti beállítások módosítása