Több, mint egy blog!

2024. szeptember 04. 16:12 - Raven1975

Pedri González interjú:

"19 éves koromban minden rendben volt, minden szép volt, felkészültem-e arra, hogy egyszer kritika is érhet? A családom figyelmeztetett, hogy ez bármelyik pillanatban bekövetkezhet. Senki nem lehet felkészülve erre, de én a családom tanácsai miatt jól tudtam kezelni. Igaz, volt ami fájt, mert tudtam, hogy hazugság, mégsem mondhattam el az igazságot. Meg kell tanulni higgadtnak maradni. Éveken keresztül azt kérték tőlem, hogy lépjek fel többet a tizenhatoshoz, most pedig jön Hansi Flick és mélyebbre helyez a pályán? Igaz, hogy most mélyebben játszom, de ez a poszt, amit igazán szeretek. Folyamatosan kapcsolatban vagyok a labdával, emellett megkért arra, hogy szervezzem a játékot. Azt mondta nekem, hogy legyek közelebb a pivothoz, és ha nálam a labda, vigyem fel, adjak gólpasszokat, szerezzek gólokat, ha tudok. Milyen a hangulat Flickkel? Xavival nagyon sok kritikát kaptunk, úgy nézett ki mintha minden rossz lenne, most nyugodtabb a helyzet, kevesebb a negatív hang a médiától. Flick komoly ember, de viccelődik is, közel áll a játékosokhoz. Úgy tűnik mintha túl komoly lenne, de nagy szíve van, bárkit megölel, ha úgy látja, szüksége van rá. Olmo? Az Eb-n voltak olyan vélemények, hogy nem férünk el ketten a pályán, de mi inkább vicceltünk ezen, mondogattuk egymásnak, hogy "bocs, nem tudunk együtt játszani, sajnálom". De tudtuk, hogy a nyár után talán egy csapatban játszunk majd, azt is, hogy jól kijövünk egymással a pályán és azon kívül is. A sérülésem az Eb-n? Első pillanatban azt gondoltam, hogy nagyon balszerencsés vagyok. De aztán azt mondta valaki, hogy nézzem a jó oldalát, ez csak egy véletlen rossz mozdulat volt, nem az én hibám. Azután csak a családomra figyeltem, ők végig támogattak engem. Ha tetszik, ha nem, el kell fogadnom, hogy nagyon fiatalon kezdtem, de most már jobban ismerem a testemet. Most megtaláltam a helyes utat és Julio Tous nagy segítségemre van. Speciális erősítő edzések, pilates, túlnyomásos kamra, reggel hideg víz, az alvás szabályozása, ezek a napi rutinjaim."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://culesarok.blog.hu/api/trackback/id/tr3618484797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Több, mint egy blog!
süti beállítások módosítása